2017. március 10., péntek

You're everything to me - 11.rész

"Három nap telt el és Tomot az óta nem láttam, kezdett nyugtalanítani a helyzet, de sajnos nem tudtam mit csinálni, csak várni. Kicsit gondterhelten takarítottam a rendelőt egy fülledt forró napon, mikor Corina jött be az utcáról.
-     Megjöttem!
-     Sikerült elintézni mindent? – fordultam felé.
-     Persze, minden a legnagyobb rendben – kacsintott rám – minden rendben veled? Sápadtnak tűnsz.
-     Biztos tudod már Bill miatt – forgattam meg a szemeimet.
-     Hogy Tommal ti ketten lefeküdtetek? Igen, mondta – vont vállat.
-     Ennyi? – húztam fel a szemöldökömet – ennyi a reakciód?
-     Most mit mondjak erre Elena? Ti döntésetek volt, ha Ria rá jön, nagy bajban leszel az biztos, de most már nem tudsz mit tenni.
-     Köszi, igazán lelkesítő beszéd volt – hunyorogtam rá.
Aztán nyílt az ajtó és Tom vágtatott be, mint egy felbőszült verseny ló, és dühösen állt meg előttem.
-     Szia – köszöntem rá értetlenül.
-     Mik ezek? – mutatta fel a kezében lévő képeket.
-     Nem tudom – vettem el a kezéből őket és mindegyik képen ő volt, de látszott rajtuk, hogy paparazzi képek voltak – mik ezek Tom? – vontam fel a szemöldökömet.
-     Te kérdezed? Hiszen a tieid! A te szobádban találtam meg a fiókodban lapulva! Végig tudtad ki vagyok, végig figyeltél és csak eljátszottad az ártatlan kislányt."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése