2017. február 22., szerda

You're Everything to me 9.rész

"Az egész estét végig táncoltuk és nevettünk, na meg persze ittuk. Próbáltam azért valamennyire beszámítható állapotban maradni, hogy felügyelni tudjam Corinát. Tom pedig drága öccsét figyelte.
Már jóval elmúlt éjfél mikor lent táncoltunk Corinával és éreztem, hogy valaki fogdos, megfordultam és egy magas kopasz pasit láttam, meg aki alkoholtól csillogó szemekkel meredt rám.
-     Cori, ki megyek a mosdóba – kiabáltam a fülébe, mire ő bólintott én pedig elmentem a mosdóba, remélve, hogy az a pasi lelép.
Kilépve egy hírtelen rántást éreztem és hangosan felnyögtem mikor a falnak csapódtam.
-     Szia, cica van gazdád? – felnéztem és a kopasz férfit láttam meg.
-     Nincs, de biztos nem te leszel az – löktem arrébb és elindultam a galéria felé.
-     Hé – rántott vissza magához – csak játszani szeretnék – markolta meg a fenekemet.
-     Azonnal eressz el vagy… - estem kétségbe.
-     Vagy? Sikítasz? Úgy se hallja meg senki – felelte örömittas vigyorral, majd berángatott a férfi mosdóba és a falnak nyomva a nyakamat kezdte el csókolgatni."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése