2017. február 22., szerda

You're Everything to me - 10.rész

"Beálltam a zuhany alá és gyorsan megfürödtem.
Az ágyban fekve sehogy se jött álom a szememre, folyton csak forgolódtam, végül kikeltem az ágyból és lábujjhegyen nesztelenül osontam le a földszintre.
Az utcai lámba halványan szűrődött be a függönyökön keresztül Tomot megvilágítva, édesen szuszogott a kanapén hason feküdve, pokróc a derekáig lecsúszva így megmutatva izmos hátát, a karjai a párna alatt pihentek.
Az alsó ajkamba beleharapva hezitáltam, majd oda sétáltam hozzá és fölé tornyosulva figyeltem őt.
Annyira… tökéletes volt, annyira csodálatos. Borzasztóan mellette akartam tudni magam, minden nap vele kelni és feküdni, hogy reggeli rekedtes hanggal engem köszöntsön elsőnek. És a tudat, hogy mást… azaz Riát köszöntötte így minden reggel, iszonyatosan fájt.
Óvatosan letérdeltem mellé és a mutató ujjammal végig simítottam a könyökétől a válláig, mire jól esően felsóhajtott és mocorogni kezdett, így ijedten kaptam el a kezemet."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése