2017. január 10., kedd

You're everything to me 8. rész

"-       Hát itt meg mi folyik? – jelen meg az ajtóban Tom.
-       Tom! – nézett megmentőjükre Bill és oda rohant hozzá – csinálj Elenával valamit, mióta itt van, csak iszik, nem evett semmit. Már századszorra hallgatjuk újra a régi és az új dalainkat, ötvenszer énekeltette el velem a Zoomot és most már kezdek kétségbeesni. Teljesen részeg, és nem hallgat ránk.
Tom csak egy hatalmas sóhaj kíséretében a házi mozihoz lépett és kirántotta a konektorból.
-     Hé! – kaptam oda a fejemet – Tommy! – húzódott hatalmas mosolyra az arcom.
-     Tommy? – vonta fel a szemöldökét Bill majd érdeklődve figyelték az eseményeket.
-     Szépen kérlek Elena, gyere le a kanapéról – állt elém Tom karba tett kezekkel.
-     Ne már Tommy! – húztam el a nevét – olyan jól szórakozom – ringtam hol az egyik hol a másik lábamra.
-     Sokat ittál Elena, gyere szépen – nyújtotta felém a karját – eszünk valamit jó? – mosolygott rám.
-     Ne mosolyogj így rám – tettem karba a kezeimet duzzogva – nem szeretem, amikor így mosolyogsz rám.
-     Miért nem? – fogta meg a kezemet és húzott le finoman a kanapéról."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése