2017. január 3., kedd

You're Everything to me 6.rész

"-     Szia – jelent meg hatalmas mosoly az arcán, majd egyik kézzel megölelt és beinvitált.
-     Szia, Bill – tettem le a táskámat.
-     Elena! – jelent meg Corina is, csinosan felöltözve – de jó, hogy végre itt vagy – ölelt magához – remélem éhes vagy. Ma a fiúk főztek.
-     Komolyan? – néztem fel rá az egyik érintettre.
-     Bizony – húzta ki magát elégedetten – gyere, gyere. Kérsz bort?
-     Kérek, köszönöm – követtem őket a nappaliba.
-     Milyen volt az utad? – vett elő két poharat Cori és adta át Billnek.
-     Hosszú, féltem, hogy eltévedek – nevettem fel.
-     Te képes vagy rá – hallottam meg Tom mosolygós hangját – szia – hajolt le hozzám és adott egy puszit, amitől igen csak megilletődtem, hát még a barátnője mögötte. Gyorsan felpattantam és kínosan mosolyogtam rá."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése